I HATE YOU (sucker) !!!!!


Annyeong !!
Hari nie Yuri posts bende-2 yang buat Yuri panas dari kepala sampai kaki .. erghhhhh !!! First of all ,, MIAN coz ,, Yuri akan menyebut bende-2 yang tak elok .. huhu~ and Yuri mungkin ada gune perkataan AKU KAU  
.. Ehem ehem .. Today malang tul nasib Yuri .. Anak kedua kepada Sulaiman tersangat lhaa membuat hati Yuri membare-2 .. Dy baling botol kat Yuri !! Mungkin korang pikir .. Alaaa ,, botol je .. Bukan nye mati pun .. herghh !! Walaupun BOTOL je !! This is my HEAD !!! Not yours FUCKER *Ini bukan mention at readers ye~this is for him* !! You throw the bottle straightly to my HEAD !!! Kau pikir tak sakit setan ?!! Kalo aku ada sakit jantung ,, dah lama aku mati kat sana .. huhu~ Pastu nak membebel-2 kat belakang pulak lepas kau buat kepala aku nie *I'm crying* !! Then Fyra suruh dy mintak maaf .. Dy pun mula lhaa menggedik sebut-2 nama Yuri and say maaf lhaaa ,, sorry lhaaaa .. And then sebut MIANHAE pun gagap ,, tak yah sebut lhaa kalo tak tahu .. Yuri rase cam nak pergi terajang macam bola je kepala dy tu .. Dy kata Yuri manja lhaaa ,, then ejek-2 Yuri .. ishhhh~ AKU MASIH ADA SIFAT KESABARAN .. huhu .. Kalau nak cakap Yuri manja ,, OKAE !! memang Yuri nie manja .. SO ??!! ada aku kacau kau ngah kencing ke ?? Use your BRAIN !! Don't use your BUTT !! and Yuri kalau menangis ,, susah nak stop .. Nak mengalir je .. huuuuu~ dhaa lhaa .. Malas nak cakap pasal setan gondol nie .. Hmm !!

MIANHAE ~ to my readers because of the bad words .. huhu~

0 supa dupa diva:

Post a Comment

talkie malkie !