I though it was for me BUT not =,='

Annyeong !
Sihat ?? hope sihat .. hee~ 
Why tajuk Yuri macam tu ehh ?? huhu~ today kan my birthday .. So what do think ??
Kalau tak dapat think ape ,, Yuri give je lah the answers .. Actually ,, tadi Yuri tolong omma angkat barang-2 .. Tadi omma baru habis shopping-2 ,, dia sampai rumah je ,, cepat-2 Yuri bukak kan pintu ..
Then dalam satu plastik tu ada presents .. So ,, Yuri macam dah berbunga sikit hati ni ..
Then Yuri letak brg-2 semua .. Yuri terus masuk bilik ..

Yuri tunggu je .. Last-2 omma keluarkan presents tu ,, but presents tu bukan untuk Yuri :(
Presents tu untuk Kellyn , the new born baby .. huaaa~
I though the presents for me ,, Yuri rasa macam nak menangis je ..
Dah lah semalam omma wish lambat .. aigoo~
Rasa macam nak jerit je .. uhuk :'(

Yuri bersabar je .. Yuri cakap kat diri sendiri ,, yang Yuri still kene bersabar walaupun tak dapat presents .. Dah ramai orang wish Yuri .. So ,, Yuri kene lah hargai .. 
Btw ,, thank you to all yang dah wish Yuri .. I love U all .. Walaupun tak pernah jumpa or tak pernah kenal pun ,, korang still wish Yuri .. I really-2 proud of it .. =D

Tears dropping and dropping .. huhu :')

0 supa dupa diva:

Post a Comment

talkie malkie !